marți, 22 iulie 2014

Tirg de Binefacere organizat de LILU

    Bucurie mare pentru fashionistele din capitală. In data de 20 iulie, prezentatoarea TV Lilu a organizat un târg de vară unde şi-a vândut mai multe piese vestimentare pentru o cauză nobilă – aceea de a o ajuta pe Irina, tânăra care suferă de o boală încă necunoscută.

La fel ca şi restul fetelor care au participat la târg, Lilu şi-a adus ţinutele în care am văzut-o la micul ecran, dar şi multe alte accesorii pe care le-a vândut la preţuri modeste.

„Am decis să organizăm acest târg cu o zi înainte de a pleca în vacanţă şi cu două sămptămâni înainte de cumătria fiicei mele. Am făcut-o deoarece mă ţin de promisiuni. Astăzi am adus haine de la cumnata mea, hainele mele de gravidă, haine pe care le-am purtat şi unele noi. Mie-mi place să cumpăr mult, dar acum nu am timp să fac outfit-uri şi le-am adus aici”, ne-a povestit jurnalista.

Toţi banii care au fost colectaţi ieri vor fi oferiţi Irinei pentru a lupta cu boala ei.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu