marți, 15 iulie 2014

O franţuzoaică urmeaza sa-si deschida o afacere de textile in Chișinău

Potrivit gov.md, franţuzoaică urmeaza sa-si deschida o afacere de textile in Chișinău


  Pariziana Gwennela Mercier Nica este în plină pregătire pentru lansarea în această vară, la Chişinău, a propriului brand de haine pentru copii şi femei însărcinate. În urmă cu un an, fiind la Chişinău împreună cu familia – soţul moldovean şi cei doi copii – Gwennela observă că fiica sa de doi ani atrăgea mai toate privirile trecătorilor. Și a înțeles de ce: micuţa lor era îmbrăcată deosebit şi colorat. Atunci femeia şi-a zis că şi copiii din Moldova merită să poarte haine în trend şi de calitate. Respectiv, s-a hotărât să investească într-o afacere în domeniul textilelor. Dar nu la ea acasă, ci la Chișinău.
  Vrea să facă hăinuțe „Made in Moldova”

      De când s-a hotărât să-si pună pe picioare afacerea, Gwennela Mercier-Nica vine în fiecare lună la Chişinău. Din start a decis că producerea va fi instalată în Moldova, iar designul şi conceptul brandului va fi realizat la Paris. „Este un brand francez gândit pentru moldoveni şi produs în Moldova. Atuul meu este creativitatea şi calitatea. Voi crea produse unice care nu există pe piaţa locală”, se arată încrezătoare tânăra.

Până a porni activitatea, Gwennela a făcut turul fabricilor de textile din Chişinău şi împrejurimi.
 
„ Chişinăul nu este foarte mare, oamenii se cunosc şi este destul de uşor de stabilit contacte. Evident că, am un avantaj: soţul meu este moldovean și familia lui mă ajută. Singurul lucru care lipseşte aici sunt stofele, de aceea, voi fi nevoită să le import. În rest totul va fi „made in Moldova”, adaugă, schiţând un zâmbet Gwennela.

Un brand unic franco-moldav

     După ce a realizat un studiu de piaţă, antreprenoarea s-a hotărât să lărgească publicul-ţintă. „Am văzut că pe piața moldovenească sunt foarte puţine haine pentru femeile însărcinate – de fapt, nu există un brad autohton dedicat lor, iar hainele de import trebuie căutate mult timp. În plus, acestea sunt preponderent utilitare, deloc creative şi nu prea îţi provoacă dorinţa să le porţi”, explică creatoarea. Aşa s-a definitivat conceptul brandului de haine pentru copii şi femei însărcinate. Acesta va avea două colecţii anuale şi altele intermediare. „Voi crea colecţii dedicate evenimentelor speciale – de Mărţişor, de început de an şcolar, ultimul sunet sau Haloween. Sunt convinsă că pot fi găsite foarte multe teme”, adaugă Gwennela.

Voi avea la Chişinău şi câţiva angajaţi, începând cu directorul, vânzătoarele de la magazin, tehnolog şi alţii, în total se adună până la zece persoane. Alți cinci oameni vor lucra la Paris”.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu