duminică, 12 octombrie 2014

bloggerita fashion - Olga Stepanenco - viitor designer

   Pe linga faptul ca stie ce înseamna moda, e o jurnalista si un bun stilist,  are si postul de PR & Project Manager pentru Arutin Art Bureau.

Ai preferinţă unui designer autohton, care îţi place piesele vestimentare ?
    "Desigur, există, și nu unul. Întotdeauna susțin designerii noștri, fac pentru ei și cu ei proiecte comune, precum și achiziționez hainele lor. MOE de Aliona Kononova, Katerina Kosterina, Upgrade Studio, Doina Gangan, Julia Allert, Natrus- Studio, O’Blanc, Unicorn de Anastasia Che…


Ai dori să încerci de a fi designer vestimentar ca să -ţi creezi ceva propriu?
   "Mi-am dorit întotdeauna și o voi crea atunci când voi avea încredere în abilitățile mele, când va fi un bun profesionist-proiectant în preajmă, când va fi un buget separat pentru aceasta, și cu siguranță, atunci când voi avea un mesaj să transmit prin această colecţie. Că se va cumpăra, eu nu mă îndoiesc, dar pentru mine este important ca totul sa fie impecabil și echilibrez calitatea hainelor cu lumea interioară a mea. Mi-ar fi rușine să mă numesc designer, fără nici o noțiune de bază."
 
 
"Totusi, locul meu il vad in jurnalismul fashion. E al meu."

surse: interviu pentru emoda.md,

foto
oligastepanenco.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu