joi, 25 septembrie 2014

Natalyeea, un brand american cu suflet moldav...

...va-ti pus deja intrebarea, de ce marca Natalyeea nu este cunoscuta si la noi? ... din simplu motiv ca autoarea lui, e stabilita in New York si, pentru moment, se dedica in totalitate pietei americane.

"am ajuns să mă stabilesc în New York City, pot spune cu siguranţă că acest oraş m-a motivat să-mi valorific pasiunea pentru designul vestimentar pentru că acolo chiar simţi că poţi realiza ceea ce îţi doreşti. Am vrut să învăţ din rădăcini cum se face “fashion design” şi am mers la cursuri timp de 4 ani, după serviciu şi în weekend, la Fashion Institute of Technology – instituţie în topul celor mai bune universităţi de profil din lume." - afirma autoarea labelului pentru emoda.md.


"... în portofoliul Natalyeea se găseşte câte o rochie pentru orice ocazie. Îmi place portul popular moldovenesc şi costumul popular mă inspiră să folosesc culori vii, în contrast, elemente florale, elemente decorative. Fiecare rochie creată trebuie să fie ultra feminină, “veselă”, “plină de viaţă”." - mai adauga tinara artista.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu