luni, 15 septembrie 2014

cum H&M produce noi colectii in doar 2 saptamini

   Capacitatea labelului H&M de a produce moda noua pe banda rulanta, l-a ajutat să devină cel de-al doilea mai mare retailer de îmbrăcăminte din lume.
   Se stie ca retaileri ca Gap, ii ia șase luni pentru a proiecta și executa stiluri noi. Dar pentru H & M, acest proces poate dura mai puțin de două săptămâni.
   Este un lucru impresionant pentru o companie atit de mare ca H&M, care are mai mult de 3.000 de magazine în 53 de țări.Analistul Morgan Stanley a explicat modul în care compania o face:

1. O echipa imensa de designeri ce urmaresc tendintele
   H&M are mai mult de 100 de designeri, la sediul din Stockholm, care au sarcina de a analiza tendințele modei în curs de dezvoltare și transpunerea lor în design de produs. "Inspirația vine din mai multe surse ca: spectacole Fashion, designeri de renume, mass-media, și asortimentele concurentilor, toate joacă un rol important în formarea viitoarelor colecții," noteaza M.Stanley .
  Alti 400 de designeri sunt implicati în extinderea stilurilor colecțiilor H&M, care includ un mix de moda pentru diferite ocazii, cum ar fi ocazional sau formale.

2. Planificatorii determina nivelurile stocurilor pentru diverse stiluri.
   Apoi, echipe de designeri, cumpărători și responsabilii de stofe, decid nivelul stocurilor pentru fiecare stil. "Mixul de asortimente este adaptat nu doar la o gama anumita, dar, de asemenea, in dependenta de tipul magazinului. De exemplu, un produs de moda mai inalta, cum ar fi edițiile limitate, realizate în colaborare cu designeri de top, ar putea fi disponibile numai in anumite magazine ale piețelor cheie ."
   H&M produce un produs de mare moda in cantitati limitate, pentru a reduce riscul ca aceasta nu se vor vinde. Aceasta strategie "nu numai ca subliniază 'must have'-ul produsului, dar si limitează eventualele costuri defaimatoare ale H&M ," mentioneaza analistul. "Reducerea acestor pierderi a fost unul dintre motoarele principale care au aruncat acest Label in calea unei expansiuni pe marja bruta, observata la sfârșitul anilor '90."

3. Sute de furnizori implicati.
   Compania are 20 de birouri de aprovizionare din întreaga lume in care lucrează aproximativ 900 de furnizori, prioritare fiind cele din Asia și Europa.
   Prin intermediul furnizorilor, birourile de aprovizionare obtin marfurile, iar acest lucru asigura faptul că produsele vor fi livrate la timp și la standarde de muncă echitabile ca pret, astfel creeindu-se un ciclu restrins fara frine, desigur cu mici exceptii, cum ar fi cea din Angora,China - cea a blanurilor de iepure.
 "Vorbind de Perioada de confectionare necesara unui anumit produs H&M, observam ca produsele create în Asia (aproximativ 70% ) au nevoie de aproape trei luni pina vor ajunge pe rafturi, uneori pentru unele produse perioada poate cuprinde chiar si șase luni ; in timp ce Termenul de producție în Europa poate dura doar 2-3 săptămâni (deși șase săptămâni e mai obisnut sa se astepte), "analiștii scrie.

4. Produsele sunt transportate la centrele de distribuție din întreaga lume.
   Odată finisate, produsele sunt transportate la unul din centrele de distribuție H&M din intreaga lume, înainte de a ajunge in magazine.

datorita ultimei colectii H&M aceasta nuanta se intoarce in  tendinte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu