luni, 3 martie 2014

pe 01 martie peste 30 de producători din Moldova şi-au prezentat colecţiile vestimentare

Peste 30 de colecţii ale designerilor moldoveni au fost prezentate, astăzi, la unul dintre cele mai importante evenimente de modă "Spring Fashion Walk 2014". În locul modelelor profesioniste, pe podium au urcat femei de afaceri, politicieni, sportivi şi artişti din ţară.

Designerii spun că astfel de acţiuni îi ajută să-şi promoveze brandurile.

"Reuşim să ne promovăm brandul unui public mai larg, iar noile colecţii ajung mai uşor la cumpărători", a spus designerul vestimentar Natalia Melnic.

Prezent la eveniment, Ministrul Agriculturii, Vasile Bumacov, a declarat că industria uşoară din Moldova are potenţial de dezvoltare.








"Nu sunt la prima experienţă şi fac acest lucru cu drag fiindcă eu cred că foarte multă lume nici nu îşi închipuie cât de important este ca ceea ce este produs în Moldova să fie cumpărat", a declarat ministrul Agriculturii, Vasile Bumacov.

În diferite ţinute, pe podium a defilat şi deputatul PD, Valentina Stratan.

"Mă simt împlinită, mai frumoasă, fericită şi mă bucur pentru ei, pentru că asta trebuie să o facem noi toţi, care suntem la locuri de luare a deciziilor.Trebuie să-i promovăm pe cei care ne produc bunuri", susţine deputatul PD, Valentina Stratan.

Sanda Filat, fosta soţie a liderului PLDM, Vlad Filat, spune că se află la prima experienţă pe podium.

"După acest eveniment, în garderoba mea vor fi mai multe brandriautohtone cu siguranţă, pentru că am descoperit designerii noştri. Mi-a plăcut tot ce am probat", a spus Sanda Filat.

"Spring Fashion Walk 2014" s-a desfăşurat sub patronajul Ambasadorului Statelor Unite în Moldova, William Moser. Evenimentul este la a cincia ediţie şi face parte din campania "Din inimă, branduri de Moldova".



sursa
publika.md

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu