joi, 28 noiembrie 2013

CHANEL pe Podium, colectia tamnei 2013

articol de:  Julia din Seattle de pe societygrlsblog.com
tradus de:  nassav                                                          

Pentru aceasta postare, am facut o gramada de cautari despre tendintele modei din toamna lui 2013, am pierdut citeva ore pentru a cauta printre colectiile design-erilor. Este atit de cliseu, insa mie intradevar imi place faptul , de ce a fost in stare Chanel asta toamna. De acesta data, Carl Legerfield sa intercut pe sine insasi. Am vazut si colectiile anterioare, e adevarat, ca Chanel poate face orice. Uneori colectiile lui le tre cu vederea dar de asta data ii ador capodoperele. Vogue reclameaza chiubotele inalte din layka cu acesorii metalice, acestea apar pe toate panourile publicitare. "Mi-au placut foarte mult ciubotele nante din piele si leggingsii din lina, e cool si foarte modern. La toti le e cunoscut faptul ca nu trec cu vederea ciorapii si pantofii nanti, nu e de mirare ca aceasta colectie mi-a dat din ochi." "fusta scurta cu un sacou clepsidra sau in forma boule combinate cu un pulover" (Vogue.com) este o alta tendinta a modei.



 Sunt fascinata de poza in strada, in special din Londra. Vizual pare atit de usor de facut dar e foarte greu de refacut. Sigur, ca ma voi inspira din unele look-uri. As purta orice din aceasta colectie. Fascinant!
 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu