duminică, 17 ianuarie 2016

branduri si fake-ri

   Se întâmplă tot mai des ca originalitatea produselor scumpe, semnate de așa-zise branduri, să fie pusă sub semnul întrebării. Sabrina Sadi, specialistă în autenticitatea produselor din cadrul rețelei de magazine Designer Exchange, dezvăluie cu regularitate secrete din experiența sa.
   Ce concluzii a tras despre poșetele originale și cele contrafăcute, vedeți mai jos.

   În calitatea sa de specialistă în această industrie, Sabrina Sadiq știe că și cele mai nesemnificative detalii pot vorbi despre autenticitatea unui accesoriu care poartă logotipul unui anumit brand.


  Primul indicator este:materialul. Da, diavolul se ascunde în detalii. Trebuie să analizezi foarte bine o poșetă „de brand”, înainte să o cumperi. În cazul în care articolul este confecționat din piele, strălucirea nu e tocmai cel mai bun indicator. O poșetă confecționată din piele naturală nu trebuie să trădeze urme de grăsime. Analizați foarte bine calitatea materialului.

   Imprimeul poșetei. Atrageți atenția la originalitatea imprimeului. Branduri ca Gucci, Fendi ori Louis Vuitton valorifică un print monogram. Logotipul brandului trebuie să fie original și nu stilizat. Numele brandului trebuie să fie scris corect.

   Cusătura – un alt detaliu foarte important. Fiecare designer abordează o cusătură proprie a poșetelor. Unele mărci producătoare de poșete pot falsifica anume cusătura. Calitatea cusăturii se vede cu ochiul liber, dar și la o simplă atingere.

   Marca. Unele dintre cele mai falsificate poșete sunt cele ale brandului Céline, întrucât presupun un design mai simplu. Diferențele pot consta în pielea folosită, fermoare și cusătură. Și poșetele Louis Vuitton sunt contrafăcute frecvent, iar diferența constă cel mai des în lățimea curelei, care e prea mare, dar și în imprimeu.

   Prețul. Un articol original nu e trădat de preț. Chiar și articolele contrafăcute pot afișa prețuri exorbitante. Analizați mai întâi calitatea materialului.

   Locul de vânzare. Evident, articolele de brand nu se vând oriunde. Achiziționați produsele de brand din magazine înregistrate, reputația cărora nu este pătată.

   *Certificat de autenticitate. Este un indicator suplimentar, pentru că nu toate brandurile le eliberează. Dacă Chanel face asta cu accesoriile sale, nu căutați certificatul de autenticitate în poșetele Hermes.

sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu